Bir kişinin karakterini tanımlamak. Günlük alışkanlıklar ve yemekler hakkında konuşabilmek ve yazabilmek. Yaşanılan semti tasvir etmek. Bir yere nasıl gidileceğini açıklamak.
Vertical Tabs
Course Learning Outcomes
| Dersin Öğrenme Çıktıları | Program Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
| 1)Öğrenci geniş zamanda dönüşümlü ve düzensiz fiilleri kullanarak kendinden ve çevresinden bahseder. | 1, 2, 3, 4 | 1, 2, 3 | A, B, C |
| 2) İspanyol ve Latin mutfağı hakkında bilgi edinir. Restoranda Dialog kurar. | 1, 2, 3, 4 | 1, 2, 3 | A, B, C |
| 3) Adres Tarifi yapar. | 1, 2, 3, 4 | 1, 2, 3 | A, B, C |
| 4) Yakın geçmiş zaman kullanarak kalıpları sözlü ve yazılı ifade eder. | 1, 2, 3, 4 | 1, 2, 3 | A, B, C |
Course Flow
| DERS AKIŞI | ||
| Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
| 1 | İlk kurun tekrarı | |
| 2 |
Ünite 5.
İletişimsel Amaç: İnsan tanımlama. Gramer:“Gustar” fiili ve iyilik sıfatları ve zamirleri. Sözcük dağarcığı: aile. |
|
| 3 |
Ünite 5.
İletişimsel Amaç: İnsan tanımlama. Gramer: “Gustar” fiili ve iyilik sıfatları ve zamirleri. Sözcük dağarcığı: aile. |
|
| 4 |
Ünite: 6.
İletişimsel Amaç: Haftanın faaliyetleri. Saatler Zaman kalıpları Gramer:geniş zamanda düzensiz fiillerin tekrarı) |
|
| 5 |
Ünite: 6.
İletişimsel Amaç: Haftanın faaliyetleri. Saatler Zaman kalıpları Gramer:geniş zamanda düzensiz fiillerin tekrarı.
|
|
| 6 |
Ünite: 7
İletişimsel amaç: bir restoran’da iletişim kurmak. Yemekler ve tarifleri |
|
| 7 |
Ünite: 7
İletişimsel amaç: bir restoran’da iletişim kurmak. Yemekler ve tarifleri TEKRAR: 5, 6, 7 üniteler. |
|
| Ara sınav | ||
|
8 |
Ünite 8.
Şehir ve mahalle ile igili kelimeler. İletişimsel Amaç: Yaşadığın semti tasvir etmek. Adres tarifi. Yer edatları. Hoşlandığımız yerleri anlatma. SER – ESTAR – HAY - TENER Farkı. |
|
| 9 |
Ünite 8.
Şehir ve mahalle ile igili kelimeler. İletişimsel Amaç: Yaşadığın semti tasvir etmek. Adres tarifi. Yer edatları. Hoşlandığımız yerleri anlatma. SER – ESTAR – HAY - TENER Farkı. |
|
| 10 |
Ünite 8.
Şehir ve mahalle ile igili kelimeler. İletişimsel Amaç: Yaşadığın semti tasvir etmek. Adres tarifi. Yer edatları. Hoşlandığımız yerleri anlatma. SER – ESTAR – HAY - TENER Farkı. |
|
| 11 |
Ünite 8.
Şehir ve mahalle ile igili kelimeler. İletişimsel Amaç: Yaşadığın semti tasvir etmek. Adres tarifi. Yer edatları. Hoşlandığımız yerleri anlatma. SER – ESTAR – HAY - TENER Farkı. |
|
| 12 |
Ünite 8.
Şehir ve mahalle ile igili kelimeler. İletişimsel amaç: Yaşadığın semti tasvir etmek. Adres tarifi. Yer edatları. Hoşlandığımız yerleri anlatma. SER – ESTAR – HAY - TENER Farkı. İspanya ve Latin Amerikada mahalle tasviri. Geniş zamanda düzenli düzensiz fiillerin tekrarı Şehir planı |
|
| 13 |
Ünite 9.
İletişimsel amaç: yakın geçmiş zamanda olayları anlatmak. Karakter sıfatları, eril dişil ve olmak fiili. Zaman İfadeleri yakın geçmiş zamanda Düzenli ve düzensiz fiiller. |
|
|
14 |
Ünite 9.
İletişimsel amaç: yakın geçmiş zamanda olayları anlatmak. Karakter sıfatları, eril dişil ve olmak fiili. Zaman İfadeleri yakın geçmiş zamanda Düzenli ve düzensiz fiiller. Yapabilmek ve Bilmek fiilleri ve farkı |
|
| 15 |
Ünite 9.
İletişimsel amaç: yakın geçmiş zamanda olayları anlatmak. Karakter sıfatları, eril dişil ve olmak fiili. Zaman İfadeleri yakın geçmiş zamanda Düzenli ve düzensiz fiiller. Yapabilmek ve Bilmek fiilleri ve farkı
TEKRAR. 8 ve 9 üniteler. |
|
| FİNAL SINAVI | ||
Recommended Sources
| KAYNAKLAR | |
| Ders Kitabı | Ana Kitap ‘’Aula Internacional 1’’ (Nueva edición). Ed. Difusión. Jaime Corpas, Eva García, Agustin Garmendia, Carmen Soriano. |
| Diğer Kaynaklar |
“¿Hablas español? 2 ” (İstek yayınları). Jesús García García.
Carles İsern Íñigo. |
Material Sharing
| MATERYAL PAYLAŞIMI | |
| Dökümanlar | DVD, CD, İnternet, Alıştırma. |
| Ödevler | Kompozisyonlar ve değişik alıştırmalar |
| Sınavlar | Ara Sınav, Final Sınavı |
Assessment
| DEĞERLENDİRME SİSTEMİ | ||
| YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI | SAYI | KATKI YÜZDESİ |
| Ara Sınav | 1 | 35 |
| Kısa Sınav | - | - |
| Sınıf içi katılım / ders içi ödev | 1 | 20 |
| Toplam | 55 | |
| Finalin Başarıya Oranı | 45 | |
| Yıl içinin Başarıya Oranı | 55 | |
| Toplam | 100 | |
Course’s Contribution to Program
| DERS KATEGORİSİ | Seçmeli (Bölüm) Ders | |||||||
| DERSİN PROGRAM ÇIKTILARINA KATKISI | ||||||||
| No | Program Öğrenme Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||||
| 1 | Kendini İspanyolca sözlü olarak ifade eder. | x | ||||||
| 2 | Kendini İspanyolca yazılı olarak ifade eder. | x | ||||||
| 3 | İspanyolca konuşmayı anlar. | x | ||||||
| 4 | İspanyolca yazılanı anlar. | x | ||||||
| 5 | İspanyolca çeviri yapar. | x | ||||||
ECTS
| AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU | |||
| Etkinlik | SAYISI |
Süresi (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) |
| Ders Süresi (Sınav haftası dahil değildir) | 15 | 3 | 45 |
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 15 | 4 | 60 |
| Derse katılım / Ders içi ödev | 4 | 2 | 8 |
| Sunum | 1 | 3 | 3 |
| Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
| Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
| Toplam İş Yükü | 118 | ||
| Toplam İş Yükü / 25 (s) | 4,72 | ||
| Dersin AKTS Kredisi | 5 | ||