Bir kişinin karakterini tanımlamak. Günlük alışkanlıklar ve yemekler hakkında konuşabilmek ve yazabilmek. Yaşanılan semti tasvir etmek. Bir yere nasıl gidileceğini açıklamak.
Vertical Tabs
Course Learning Outcomes
Dersin Öğrenme Çıktıları | Program Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
1)Öğrenci geniş zamanda dönüşümlü ve düzensiz fiilleri kullanarak kendinden ve çevresinden bahseder. | 1, 2, 3, 4 | 1, 2, 3 | A, B, C |
2) İspanyol ve Latin mutfağı hakkında bilgi edinir. Restoranda Dialog kurar. | 1, 2, 3, 4 | 1, 2, 3 | A, B, C |
3) Adres Tarifi yapar. | 1, 2, 3, 4 | 1, 2, 3 | A, B, C |
4) Yakın geçmiş zaman kullanarak kalıpları sözlü ve yazılı ifade eder. | 1, 2, 3, 4 | 1, 2, 3 | A, B, C |
Course Flow
DERS AKIŞI | ||
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
1 | İlk kurun tekrarı | |
2 |
Ünite 5.
İletişimsel Amaç: İnsan tanımlama. Gramer:“Gustar” fiili ve iyilik sıfatları ve zamirleri. Sözcük dağarcığı: aile. |
|
3 |
Ünite 5.
İletişimsel Amaç: İnsan tanımlama. Gramer: “Gustar” fiili ve iyilik sıfatları ve zamirleri. Sözcük dağarcığı: aile. |
|
4 |
Ünite: 6.
İletişimsel Amaç: Haftanın faaliyetleri. Saatler Zaman kalıpları Gramer:geniş zamanda düzensiz fiillerin tekrarı) |
|
5 |
Ünite: 6.
İletişimsel Amaç: Haftanın faaliyetleri. Saatler Zaman kalıpları Gramer:geniş zamanda düzensiz fiillerin tekrarı.
|
|
6 |
Ünite: 7
İletişimsel amaç: bir restoran’da iletişim kurmak. Yemekler ve tarifleri |
|
7 |
Ünite: 7
İletişimsel amaç: bir restoran’da iletişim kurmak. Yemekler ve tarifleri TEKRAR: 5, 6, 7 üniteler. |
|
Ara sınav | ||
8 |
Ünite 8.
Şehir ve mahalle ile igili kelimeler. İletişimsel Amaç: Yaşadığın semti tasvir etmek. Adres tarifi. Yer edatları. Hoşlandığımız yerleri anlatma. SER – ESTAR – HAY - TENER Farkı. |
|
9 |
Ünite 8.
Şehir ve mahalle ile igili kelimeler. İletişimsel Amaç: Yaşadığın semti tasvir etmek. Adres tarifi. Yer edatları. Hoşlandığımız yerleri anlatma. SER – ESTAR – HAY - TENER Farkı. |
|
10 |
Ünite 8.
Şehir ve mahalle ile igili kelimeler. İletişimsel Amaç: Yaşadığın semti tasvir etmek. Adres tarifi. Yer edatları. Hoşlandığımız yerleri anlatma. SER – ESTAR – HAY - TENER Farkı. |
|
11 |
Ünite 8.
Şehir ve mahalle ile igili kelimeler. İletişimsel Amaç: Yaşadığın semti tasvir etmek. Adres tarifi. Yer edatları. Hoşlandığımız yerleri anlatma. SER – ESTAR – HAY - TENER Farkı. |
|
12 |
Ünite 8.
Şehir ve mahalle ile igili kelimeler. İletişimsel amaç: Yaşadığın semti tasvir etmek. Adres tarifi. Yer edatları. Hoşlandığımız yerleri anlatma. SER – ESTAR – HAY - TENER Farkı. İspanya ve Latin Amerikada mahalle tasviri. Geniş zamanda düzenli düzensiz fiillerin tekrarı Şehir planı |
|
13 |
Ünite 9.
İletişimsel amaç: yakın geçmiş zamanda olayları anlatmak. Karakter sıfatları, eril dişil ve olmak fiili. Zaman İfadeleri yakın geçmiş zamanda Düzenli ve düzensiz fiiller. |
|
14 |
Ünite 9.
İletişimsel amaç: yakın geçmiş zamanda olayları anlatmak. Karakter sıfatları, eril dişil ve olmak fiili. Zaman İfadeleri yakın geçmiş zamanda Düzenli ve düzensiz fiiller. Yapabilmek ve Bilmek fiilleri ve farkı |
|
15 |
Ünite 9.
İletişimsel amaç: yakın geçmiş zamanda olayları anlatmak. Karakter sıfatları, eril dişil ve olmak fiili. Zaman İfadeleri yakın geçmiş zamanda Düzenli ve düzensiz fiiller. Yapabilmek ve Bilmek fiilleri ve farkı
TEKRAR. 8 ve 9 üniteler. |
|
FİNAL SINAVI |
Recommended Sources
KAYNAKLAR | |
Ders Kitabı | Ana Kitap ‘’Aula Internacional 1’’ (Nueva edición). Ed. Difusión. Jaime Corpas, Eva García, Agustin Garmendia, Carmen Soriano. |
Diğer Kaynaklar |
“¿Hablas español? 2 ” (İstek yayınları). Jesús García García.
Carles İsern Íñigo. |
Material Sharing
MATERYAL PAYLAŞIMI | |
Dökümanlar | DVD, CD, İnternet, Alıştırma. |
Ödevler | Kompozisyonlar ve değişik alıştırmalar |
Sınavlar | Ara Sınav, Final Sınavı |
Assessment
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ | ||
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI | SAYI | KATKI YÜZDESİ |
Ara Sınav | 1 | 35 |
Kısa Sınav | - | - |
Sınıf içi katılım / ders içi ödev | 1 | 20 |
Toplam | 55 | |
Finalin Başarıya Oranı | 45 | |
Yıl içinin Başarıya Oranı | 55 | |
Toplam | 100 |
Course’s Contribution to Program
DERS KATEGORİSİ | Seçmeli (Bölüm) Ders | |||||||
DERSİN PROGRAM ÇIKTILARINA KATKISI | ||||||||
No | Program Öğrenme Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||||
1 | Kendini İspanyolca sözlü olarak ifade eder. | x | ||||||
2 | Kendini İspanyolca yazılı olarak ifade eder. | x | ||||||
3 | İspanyolca konuşmayı anlar. | x | ||||||
4 | İspanyolca yazılanı anlar. | x | ||||||
5 | İspanyolca çeviri yapar. | x |
ECTS
AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU | |||
Etkinlik | SAYISI |
Süresi (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) |
Ders Süresi (Sınav haftası dahil değildir) | 15 | 3 | 45 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 15 | 4 | 60 |
Derse katılım / Ders içi ödev | 4 | 2 | 8 |
Sunum | 1 | 3 | 3 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü | 118 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (s) | 4,72 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 5 |