Öğrenciler şimdiki zamanın hikâyesini öğrenir, sözlü ve yazılı ifade eder. Ayrıca, geçmişte öğrendiği zamanları da kullanıp metinler okur, yazar, konuşur ve çeviriler yapar.
Vertical Tabs
Course Learning Outcomes
Dersin Öğrenme Çıktıları | Program Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
1) Geçmişteki alışkanlıklarından bahseder | 1, 2, 3, 4, 5 | 1, 2, 3 | A, B, C |
2) Geçmiş konulardan bahseder, hikayeler anlatır. | 1, 2, 3, 4 | 1, 2, 3 | A, B, C |
3) Emir kipine hakim olur. | 1, 2, 3, 4, 5 | 1, 2, 3 | A, B, C |
4) Gelecek zamanı kullanarak planlarını anlatır. | 1, 2, 3, 4 | 1, 2, 3 | A, B, C |
Course Flow
DERS AKIŞI | ||
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
1 | 4. kur Konuların tekrarı | |
2 |
Aula İnternacional 3.
1. Ünite. İletişimsel amaç: Bir iş için bir adayın profili hakkında konuşmak ve yazmak. Gramer: Geniş ve geçmiş zamanların tekrarı. Perífrasis verbales. (dolaylı çekimler). Kompozisyon. Alıştırmalar. |
|
3 |
1. Ünite.
İletişimsel amaç: Bir iş için bir adayın profili hakkında konuşmak ve yazmak. Gramer: Geniş ve geçmiş zamanların tekrarı. Perífrasis verbales. (dolaylı çekimler). Kompozisyon. Alıştırmalar.
|
|
4 |
2 Ünite.
İletişimsel amaç: Gelecekteki olaylar hakkında konuşmak ve yazmak. Gramer: Gelecek zaman If+geniş zaman, gelecek zaman If+ geniş zaman, geniş zaman Depende de si+ geniş zaman Kompozisyon. Alıştırmalar. |
|
5 |
2 Ünite.
İletişimsel amaç: Gelecekteki olaylar hakkında konuşmak ve yazmak. Gramer: Gelecek zaman If+geniş zaman, gelecek zaman If+ geniş zaman, geniş zaman Depende de si+ geniş zaman Kompozisyon. Alıştırmalar. |
|
6 |
Ünite 3.
İletişimsel amaç: Toplumdaki kurallar Gramer: Fiilin şahıssız şekilleri. Zorunluluk halleri ( Está permitido. No se permite). Kompozisyon. Alıştırmalar |
|
7 |
Ünite 3.
İletişimsel amaç: Toplumdaki kurallar Gramer: Fiilin şahıssız şekilleri. Zorunluluk halleri ( Está permitido. No se permite). Kompozisyon. Alıştırmalar |
|
8 | Genel Tekrar | |
9 | Vize sınavı | |
10 |
Ünite 6.
İletişimsel amaç: İstekleri, şikayetleri ve ihtiyaçları ifade etmek. Gramer: Dilek Kipinin Geniş Zamanı. İstemek/ talep etmek+ mastar İstemek/ talep etmek….ki+ dilek kipinin geniş zamanı Kompozisyon. Alıştırmalar |
|
11 |
Ünite 6.
İletişimsel amaç: İstekleri, şikayetleri ve ihtiyaçları ifade etmek. Gramer: Dilek Kipinin Geniş Zamanı. İstemek/ talep etmek+ mastar İstemek/ talep etmek….ki+ dilek kipinin geniş zamanı Kompozisyon. Alıştırmalar |
|
12 |
Ünite 5.
İletişimsel amaç: Emir cümleleri Gramer: Emir Kipi Kompozisyon. Alıştırmalar |
|
13 |
Ünite 5.
İletişimsel amaç: Emir cümleleri Gramer: Emir Kipi Kompozisyon. Alıştırmalar |
|
14 |
Ünite 4.
İletişimsel amaç: Hikayeler anlamak,yazmak ve konuşmak Gramer: Bağlaçlar ( o halde, için,gibi, bununla birlikte,…) Belirtili Belirtisiz Nesne Kompozisyon. Alıştırmalar |
|
15 |
Ünite 4.
İletişimsel amaç: Hikayeler anlamak,yazmak ve konuşmak Gramer: Bağlaçlar ( o halde, için,gibi, bununla birlikte,…) Belirtili Belirtisiz Nesne Kompozisyon. Alıştırmalar
|
Recommended Sources
KAYNAKLAR | |
Ders Kitabı | Ana Kitap ‘’Aula Internacional 3 ’’, ED difusión. Jaime Corpas, Eva García, Agustin Garmendia, Carmen Soriano. |
Diğer Kaynaklar | Çeşitli kitaplardan alıştırmalar. |
Material Sharing
MATERYAL PAYLAŞIMI | |
Dökümanlar | DVD, CD, İnternet, Alıştırma. |
Ödevler | Kompozisyonlar ve değişik alıştırmalar |
Sınavlar | Ara Sınav, Final Sınavı |
Assessment
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ | ||
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI | SAYI | KATKI YÜZDESİ |
Ara Sınav | 1 | 35 |
Kısa Sınav | - | - |
Sınıf içi katılım / ders içi ödev | 1 | 20 |
Toplam | 55 | |
Finalin Başarıya Oranı | 45 | |
Yıl içinin Başarıya Oranı | 55 | |
Toplam | 100 |
Course’s Contribution to Program
DERS KATEGORİSİ: Seçmeli (Bölüm) Ders | ||||||||
DERSİN PROGRAM ÇIKTILARINA KATKISI | ||||||||
No | Program Öğrenme Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||||
1 | Kendini İspanyolca sözlü olarak ifade eder. | x | ||||||
2 | Kendini İspanyolca yazılı olarak ifade eder. | x | ||||||
3 | İspanyolca konuşmayı anlar. | x | ||||||
4 | İspanyolca yazılanı anlar. | x | ||||||
5 | İspanyolca çeviri yapar. | x |
ECTS
AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU | |||
Etkinlik | SAYISI |
Süresi (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) |
Ders Süresi (Sınav haftası dahil değildir) | 15 | 3 | 45 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 15 | 4 | 60 |
Derse katılım / Ders içi ödev | 4 | 2 | 8 |
Sunum | 1 | 3 | 3 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü | 118 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (s) | 4,72 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 5 |