Öğrenciler dilek kipinde geniş zamanı öğrenir. Ayrıca, emir kipini ve şahıssız cümleleri başarıyla kullanır.
Dikey Sekmeler
Dersin Öğrenme Çıktıları
| Dersin Öğrenme Çıktıları | Program Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
| 1) Dilek kipinin geniş zamanını kullanarak sosyal sorunları ifade eder. | 1, 2, 3, 4 | 1, 2, 3 | A, B, C |
| 2) Değişik zamanları kullanarak hikayeler anlatır ve yazar. | 1, 2, 3, 4 | 1, 2, 3 | A, B, C |
| 3)Zamir fiillerini kullanarak ilgi konularından ve duygularından söz eder. | 1, 2, 3, 4 | 1, 2, 3 | A, B, C |
| 4) Objeleri tasvir eder ve bağlı cümleler kurar. | 1, 2, 3, 4 | 1, 2, 3 | A, B, C |
Dersin Akışı
| Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
| 1 | 5. kur konularının tekrarı. | |
| 2 |
ÜNİTE 7. “ Mesajlar ”.
İletişimsel amaç: Mesaj iletmek ve iletişimde ilerlemek Gramer: Yakın geçmiş zaman,geniş zaman,yeni gramer kalıpları Kompozisyon. Alıştırmalar |
|
| 3 |
ÜNİTE 7. “ Mesajlar ”.
İletişimsel amaç: Mesaj iletmek ve iletişimde ilerlemek Gramer: Yakın geçmiş zaman,geniş zaman,yeni gramer kalıpları Kompozisyon. Alıştırmalar |
|
| 4 |
ÜNİTE 8. “ Turist ”.
İletişimsel amaç: Gerçek veya hayali hikayeler anlatmak Gramer: Miş’li geçmiş zaman ve geçmiş zaman.Şaşkınlık ifadeleri. Alıştırmalar |
|
|
5
|
ÜNİTE 8. “ Turist ”.
İletişimsel amaç: Gerçek veya hayali hikayeler anlatmak Gramer: Miş’li geçmiş zaman ve geçmiş zaman.Şaşkınlık ifadeleri. Alıştırmalar |
|
| 6 |
ÜNİTE 9. “Konuşmamız gerekli”.
İletişimsel amaç: Film senaryosu hakkında birisiyle konuşmak Gramer: Duygu ve ilgi ifade etmek Kompozisyon. Alıştırmalar |
|
| 7 |
ÜNİTE 9. “Konuşmamız gerekli”.
İletişimsel amaç: Film senaryosu hakkında birisiyle konuşmak Gramer: Duygu ve ilgi ifade etmek Kompozisyon. Alıştırmalar |
|
| 8 | Genel Tekrar | |
| 9 | Vize sınavı | |
| 10 |
ÜNİTE 10 “ Tasarım’’
İletişimsel amaç: Günlük hayatta bir problemi çözmek için obje tasarlamak Gramer: Haber ve Dilek kipi Edatlar Üstünlük dereceleri Kompozisyon. Alıştırmalar
|
|
| 11 |
ÜNİTE 10 “ Tasarım’’
İletişimsel amaç: Günlük hayatta bir problemi çözmek için obje tasarlamak Gramer: Haber ve Dilek kipi Edatlar Üstünlük dereceleri Kompozisyon. Alıştırmalar |
|
|
12 |
ÜNİTE 11 “Daha iyi bir dünya ”
İletişimsel amaç: Yeni bir akım hakkında konuşmak Gramer: Şart kipi Kelimeler Alıştırmalar Kompozisyon. |
|
|
13 |
ÜNİTE 11 “Daha iyi bir dünya ”
İletişimsel amaç: Yeni bir akım hakkında konuşmak Gramer: Şart kipi Kelimeler Alıştırmalar Kompozisyon. |
|
| 14 |
UNİTE 12 “ Gizem ve bilinmezlik”
İletişimsel amaç: Bilimin gizemi hakkında blog yazmak Gramer: Haber ve Dilek kipi, Gelecek zaman Okuma ve Anlama Kompozisyon |
|
|
15
|
UNİTE 12 “ Gizem ve bilinmezlik”
İletişimsel amaç: Bilimin gizemi hakkında blog yazmak Gramer: Haber ve Dilek kipi, Gelecek zaman Okuma ve Anlama Kompozisyon GENEL TEKRAR FİNAL |
Kaynaklar
| Ders Kitabı | Ana Kitap ‘’Aula Internacional 3’’, ED difusión. Jaime Corpas, Eva García, Agustin Garmendia, Carmen Soriano. |
| Diğer Kaynaklar | İspanyolca hocalarının hazırladığı alıştırmalar. |
Materyal Paylaşımı
| Dökümanlar | DVD, CD, İnternet, Alıştırma. |
| Ödevler | Kompozisyonlar ve değişik alıştırmalar |
| Sınavlar | Ara Sınav, Final Sınavı |
Değerlendirme Sistemi
| YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARI | SAYI | KATKI YÜZDESİ |
| Ara Sınav | 1 | 35 |
| Kısa Sınav | - | - |
| Sınıf içi katılım / ders içi ödev | 1 | 20 |
| Toplam | 55 | |
| Finalin Başarıya Oranı | 45 | |
| Yıl içinin Başarıya Oranı | 55 | |
| Toplam | 100 |
Dersin Program Çıktılarına Katkısı
| No | Program Öğrenme Çıktıları | Katkı Düzeyi | ||||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||||
| 1 | Kendini İspanyolca sözlü olarak ifade eder. | x | ||||||
| 2 | Kendini İspanyolca yazılı olarak ifade eder. | x | ||||||
| 3 | İspanyolca konuşmayı anlar. | x | ||||||
| 4 | İspanyolca yazılanı anlar. | x | ||||||
| 5 | İspanyolca çeviri yapar. | x | ||||||
AKTS İş Yükü Tablosu
| Etkinlik | SAYISI |
Süresi (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) |
| Ders Süresi (Sınav haftası dahil değildir) | 15 | 3 | 45 |
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 15 | 4 | 60 |
| Derse katılım / Ders içi ödev | 4 | 2 | 8 |
| Sunum | 1 | 3 | 3 |
| Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
| Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
| Toplam İş Yükü | 118 | ||
| Toplam İş Yükü / 25 (s) | 4,72 | ||
| Dersin AKTS Kredisi | 5 |